FANDOM

Attack eli HYÖKKÄYKSEEN!!! on joko isänmaallinen huuto tai taito RuneScapessa. Mitä isompi pelaajan hyökkäystaso on, sitä parempia aseita hän voi käyttää. Looginen selitys tälle on että jos ei oo attack skills niin vittu aseet liukuu irti kädestä. Joka ei itseasiassa ole kovinkaan loogista.

Hyökkäystaso ei vaikuta todennäköisyyteen iskeä, sillä se on aina fifti - fifti, joko iskee hyvin tai paskasti.

Tässä taidokkaasti väännetty lista aseista ja niiden hyökkäystasovaatimuksista:

  • 1: Bronze eli pronssi, paskaa ja btw ihan sen väristäkin. Jos tämä lipeää kädestäsi suosittelen kertomaan Jagexille säälittävästä hyökkäystasosta joka on ihmeellisesti laskenut alle yhden.
  • 1: Iron eli ironia, harmaa mutta silti aika harmaa ja kova mutta aika pehmeä miekka. About 1% parempi kuin pronssi ja siks ebin! Valmistusohjeet: Pickaxe -> Iron rock -> Iron ore -> Furnance -> Iron bar -> Myy iron bar -> Osta bronze ase :D
  • 5: Steel eli varastaa, käytetään myös kaapelien valmistukseen. Jos saat terästangosta päähän sattuu ihan vitusti vrt. bronze. Jos pystyt siirry teräsaseiden käyttöön niin nopeasti kuin pystyt. Noin 80% pelaajista on onnistunut hankkimaan steel aseen joten se ei vielä ole kovin leija.
  • 10: Black & White, fucked up mind (täs pitää tietää et se on muka oikeest nevermind). Black eli musta on materiaali jota ei löydy luonnosta, ja sillä on erikoinen kyky luoda kebabeja pelaajan inventoryyn, vähän kuin ava's attractor luo arroweja. White eli valkoinen on materiaali joka löytyy lumihangesta ja white knightin kasseista. Tämä ase on kuolettava ja haisee lohelta.
  • 20: Mithril eli mitherdehärdelli on sinertävä materiaali, jota voi louhia joissain kaivoksissa. Mithril ase kannattaa öljytä ennen miekannielentää, t. Zezima!
  • 30: Adamant eli Aatami muurahainen on ruman vihreää roskaa joka on aika harvinainen näky. Vain noin 5% pelaajista saavuttaa eläessään 30 hyökkäystason. Semi-swag.
  • 40: Runite eli Juokse se E. Vaaleansinertävä liukas materiaali joka ruostuu harvoin. Todella ylivoimainen ja hyvin harvinainen. Vain noin joka tuhannes pelaaja saavuttaa 40 hyökkäystason. Very-swag.
  • 60: Dragon eli vedä päälle, ihanan punainen ja väkivahva. Vain tuhat pelaajaa on saavuttanut 60 hyökkäystason ja pelaajat palvovat heitä. Kyseinen materiaali kasvoi puissa kunnes puut tuhoutuivat God Warsin aikana. Siksi aika vitun kallista kamaa.
  • 70: Abyssal Whip eli Sadomasokistinen ruoska on perverssi seksilelu ja wannabe weapon. Kyseistä tavaraa pystyy käyttämään vain noin 95 pelaajaa. Aseen valmistukseen tarvitsee pari ropea, ball of wool, red dye ja arrowheads.
  • 75: Godsword eli Jumalat Sana / Jumala Lounas Tai D / Mene D Miekka. Pitkä, rasvainen ja läski miekankuvatus jota on melkein mahdoton spotata kellään. 75 hyökkäystason saavuttaneita on RuneScapessa vain 12 ja siksi Jagex palvoo heitä.
  • 99: Skill mastery joka oikeuttaa pelaajan käyttämään hyökkäys taitoviittaa. Kyseistä vaihetta kukaan ei ole vielä saavuttanut, lähimpänä on Mod Merkin 83 hyökkäystaso. Jagex arvioi että ensimmäinen skill mastery saavutetaan jo ensi vuosisadalla.