FANDOM

  • Tehtävän virallinen kuvaus: "Mustien ritarien linnasta on kuulunut hassuja ääniä ja Sir Amik Varzea vituttaa. Hän käskee sinun tunkeutua linnaan, sillä hän ei uskalla henkilökohtaisesti viedä valituskirjettä öisestä metelistä."
  • Tarvittavat tehtävät: Ei ole.
  • Tarvittavat taidot: 10 Mining, 30 Agility, 17 Woodcutting
  • Tarvittavat tavarat: Bronze axe, Bronze pickaxe, Cabbage

AloitusMuokkaa

  • Puhu Sir Amik Varzelle. Hän käskee sinun tunkeutua mustien ritarien linnaan ja antaa sen johtajalle valituskirjeen. Ota kaikki tavarat mukaan ja kävele Ice mountainilla sijaitsevan mustien ritarien linnan etuovelle. Koputa oveen ja sisältä kuuluu vartijan ääni: "kuka vittu siel taas o?". Vastaat että sinulla on kirje johtajalle. Vartija naurahtaa että "painu vittuu ei me osata lukea". Hakkaa ovi paskaksi kirveellä ja tunkeudu sisään.

Ritarien putkiMuokkaa

  • Hakkaa etuoven vartija ja poimia maasta Sticky key. Pyyhi mällit pois avaimesta ja avaa lähellä oleva suuri puuovi avaimella. Oven takana on suuri ruokasali täynnä mustia ritareita. Hajusta päätellen ritarien ryyppyputki on jatkunut jo yli viikon ja öinen melu on tullut siitä kun ritarit ovat soittaneet pulloja. Yritä kysellä mistä johtaja löytyy ja kuulet vain epämääräistä örinää. Herätä pöydän alla nukkuva ritari ja hän naurahtaa: "muurattiin pomon huoneen ovi umpeen ja nyt se mulkku on jumissa siel ei vittu XD".

Melun loppuMuokkaa

  • Hajota muurattu aukko pickaxellasi ja kävele sisään. Maassa ähkii mustien ritarien johtaja joka on lähes nääntynyt kuoliaaksi. Hän anelee sinulta ruokaa. Anna hänelle yksi cabbage ja hän toteaa että "hyi vittu hyi helvetti mitä paskaa, pyysin ruokaa en homeista sianruokaa!". Ruokasalin juopotkin huomaavat limaisen cabbagen ja muuttuvat hyvin aggressiivisiksi. Juokse pakoon linnasta niin vitun kovaa ja etsi ulkoseinästä sammaloitunut tukipilari.
  • Lyö pilaria pickaxellasi ja huomaat kuinka koko linna sortuu maan tasalle ja kivenmurikat vyöryvät Monasteryn päälle. Yhtäkkiä perässäsi on lauma mustia ritareita, munkkeja, ja päiväuniltaan herännyt Oracle. Palaa vitun vauhdilla Sir Amik Varzen luokse ja kerro mitä vittua olet taas mennyt tekemään.

LopetusMuokkaa

  • Sir Amik Varze käskee valkoisia ritareita asettumaan asemiin. Linnan pihalle syttyy valtava taistelu, mutta valitettavasti munkit healaavat mustia ritareita, joka tekee niistä voittamattomia. Mustat ritarit etenevät yhä pidemmälle linnassa. Sir Amik Varze saa jo sydänkohtauksen ja kuolee, nyt olet omillasi. Tee valtava loikkaa linnan tornista suoraan vallihautaan. Osut vallihaudassa uivaan ankkaan ja se kuoli saatana. Ankan perhe ja koko suku hyökkäävät kimppuusi. Onneksi niiden max hit on 0 joten ei kovin vaaralliselta vaikuta. Yhtäkkiä Oracle paiskaa tynnyrillisen Super strength potionia suoraan veteen. Yhtäkkiä ankat iskevätkin jo 1. Tuhat ankkaa iskee samaan aikaan 1, ja healthisi menee pahemmin miinuksille kuin Kreikan talous. Näet iloisen cutscenen jossa mustat ritarit avaavat pulloja leukaluullasi, pyyhkivät perseensä nahkaasi ja Oracle käyttää lapaluutasi itsetyydytykseen. No hyi helvetti.

PalkkioMuokkaa

  • Kun respawnaat Lumbridgeen, Duke Horacio ja Hans antavat sinulle palkkioksi selkäsaunan ihan vain säälistä. Kiitoksena siitä että he saivat purkaa aggressionsa sinuun, saat naida vapaasti ketä tahansa Lumbridgen NPC:tä. Valitettavasti valinta menee Lumbridge Guidelle, joka valitsee naimakumppaniksesi kirveskauppiaan Bob. Seuraava yö on elämäsi hirvein, sillä joudut viettämään sen isomunaisen Bobin jyystämänä, ja osallistumaan kirvesfetisseihin. Bob osaa kyllä korjata kirveesi ja haarniskasi, mutta mielenterveyttäsi hän ei valitettavasti saa enää korjattua.