FANDOM

Desert TreasureMuokkaa

Desert Treasure on eläin.

Tehtävä on RuneScapessa. Älä aliarvioi tehtävää koska useat yli 3 levuset pelaajat ovat kuolleet tehtävää suorittaessaan. Tehtävä ei ole mahdoton, koska sen ovat suorittaneet jopa 3 pelaajaa. Steel mace.

TiedotMuokkaa

  • Virallinen tehtävän kuvaus: Sekä Varrockissa, että Al Kharidissa on ämpäri.
  • Aloitus: Joku kaupunki, puhu itsellesi lähellä kaivoa.
  • Pituus: Kaksi litraa
  • Vain pelaajille: Ei
  • Tehtävä vaatimukset: Cook's Assistant
  • Tarvittavat taidot: Monta taitoa
  • Tarvittavat tavarat: Noin 3,56 kultarahaa, paketti hiivaa, Elvarg's Head

OhjeMuokkaa

Varoitus! Tämä tehtävä on!

Huom! Tehtävän aikana saattaa salmon hyökätä kimppuusi.

Osa 1Muokkaa

  • 1. Mene Bedabin Campiin, yhteen aavikon osaan (kävele etelään), puhu itsellesi siellä. Joku kertoo kuulleensa aavikolla olevan hiekkaa. Hän pyytää viemään erään hiekanjyvän kaverilleen Varrockissa.
  • 2. Kaveri löytyy Varrockin eteläosasta, kaalimaalta. Anna hiekanjyvä hänelle ja hän syö sen. Palaa Bedabin Campille.
  • 3. Puhu uudelleen jollekin ja suostu hänen ehdotukseen hiekan jaosta puoliksi.
  • 4. Ennen kuin jatkat vie kaikki RuneScapeen liittyvät tavarat pankkiin tai Bedabin Campin hullut bandit miehet tappavat sinut!

Mene Bandit campilta etelään ja pääset Bandit Campille. Mene baariin ja puhu kaljatynnyrille, osta olut joka maksaa 65 miljoonaa kultarahaa. Kyseinen olut laskee thieving levuasi kolmella, josta voi olla ongelmaa kun haet Shadow-timanttia. Puhu kaljatynnyrille uudelleen ja ota aiheeksi 45 Azzanadran timanttia , jolloin kaljatynnyri sanoo "ÄLÄ HUUTA".

Mene Bandit Campin itäpuolella olevaan telttaan ja puhu miehelle nimeltä Bob. Hän kertoo että sinun pitää kävellä.

  • 5. Mene kaakkoon ja kun pääset pienelle mäelle, löydät sieltä peilin. Sylje peiliin ja kuolet kahdesti.

Osa 2Muokkaa

  • 1. Teleporttaa Trollheimiin tai kävele sinne. Kun olet vuoren päällä mene pohjoiseen kunnes tulet haisevalle jää-alueelle.
  • 2. Löydät sieltä kebabin. Yhdistä siihen Elvarg's Head.
  • 3. Kun olet syönyt sen, kosketat ja stalkkaat miestä nimeltä Kamil. Hän on ärsyttävä rage kid ja hän hyökkää kimppuusi käyttäen Ice Bar Rage-taikaa

Hän myös syö paljon sharkkia samalla joten et voita häntä ilman bronze daggeria.

  • 4. Kun olet tappanut hänet teleporttaa Lumbridgeen ja kaiva kaivon vierestä lapiolla. Löydät jonkun timantin.

Osa 3Muokkaa

  • 1. Mene Canifiksen baariin, siellä Malak-vampyyri ahdistelee naisia kännissä. Lyö häntä tynnyrillä ja hän kertoo missä timantti on.
  • 2. Mene Draynoriin ja siellä viemäriin. Viemäristä löydät kuolleen rotan. Puhu hänelle ja heitä häntä kultaharkolla. Rotan sisäelimet roiskuvat ympäriinsä ja ukkosi syö ne.
  • 3. Mene Entranaan ja palaa laivalla takaisin
  • 4. Palaa Canifikseen Malakin luo ja kerro sinulla olevan kaikki tarvittava Dessouksen houkuttelemiseksi pois vessasta.
  • 5. Hae iron fullit ja valmistaudu taisteluun.
  • 6. Dessouksen vessa sijaitsee RuneScapessa, jos olet tehnyt Cook's Assistant tehtävän, voit kokata ruokaa Lumbridgen uunissa.
  • 7. Oksenna kuollut rotta vessan sisään ilmastointi kanavasta. Dessous järkyttyy ja juoksee ulos.
  • 8. Tapa rotta Lumbridgessa. Palaa Canifikseen ja puhu Malakille, joka antaa sinulle köniin. Kun heräät ojassa löydät veritimantin.

Osa 4Muokkaa

  • 1. Etsi kaivo, heitä sinne hiivaa ja juo siitä.
  • 2. Hyppää kaivoon, kuolet ja heräät Faladorissa.
  • 3. Kun onnistut tappamaan white knightin, se pudottaa savutimantin, kun saat sen tee dance emote, joko Varrockissa tai Ardougnessa.

Osa 5Muokkaa

  • 1. Pohjoiseen Ardougnesta, löydät puun. Hakkaa siitä logs.
  • 2. Puu kuolee ja pudottaa Adamant 2h swordin. Syö se.
  • 3. Kerro lääkärille närästyksestä ja hän onkii miekan vatsastasi. Siihen on syöpynyt lobsterin kuva ja sinun pitää palvoa sitä
  • 4. Mene Bandit Camppiin ja näytä miekkaa banditeille. He palvovat sitä ja tekevät joukkoitsemurhan.
  • 5. Etsi puu Al-Kharidista pohjoiseen ja kerro sille mitä tapahtui.
  • 6. Tapettuasi puun, ilmestyy giant hill giant joka ragee sinulle.
  • 7. Kun tapat hänet, hän pudottaa varjotimantin, tämän jälkeen voit kehittää fishing levelin.

LopetusMuokkaa

  • 1. Mene aavikolle ja puhu random miehelle. Hän teleporttaa sinut pyramidiin.
  • 2. Nyt teleporttaat tuolle pyramidille.
  • 3. Kun olet pyramidissa tutki hajonnutta water runea. Korjaa se.
  • 4. Water rune saa orgasmin ja roiskii kiehuvan kuumaa vettä naamallesi. Älä juo!
  • 5. Kun sinä ja water rune olette rauhoittuneet pickpockettaa mies Lumbridgessa. Hänen taskustaan löytyy karkkipaperi johon on kaiverrettu koko ancient spellbook. Syö se ja nyt osaat käyttää ancient taikaaaaaaaaaa!!!

PalkkioMuokkaa

  • 3 logs
  • Ancient spellbook
  • Normal spellbook x2
  • Random book
  • Facebook
  • 5 logs
  • 7 logs
  • 5 logs
  • 36 logs
  • 3 salmon
  • 5 trout
  • 13 logs
  • 7 salmon

Tehtävän jälkeen Urbi niminen kauppias Sophanemissa myy väkisin sinulle Ancient Staffin 80 miljoonalla kultarahalla.