FANDOM

Do No EvilMuokkaa

Kuvaus: Goblinit ovat olleet tuhmia joten Varrockin kuningas on päättänyt että heidät pitää viedä kouluun. Sinun pitää napata 10 goblinia ja viedä heidät kouluun aivopestäväksi jotta he eivät tee mitään tuhmaa.

  • Tarvittavat taidot: 99 Fishing
  • Tarvittavat tavarat: Fishing rod, 10x Big fishing net, 10x Rope

AloitusMuokkaa

Puhu Varrockin kuninkaalle. Hän kertoo goblineista ja sitten lapsuudestaan. Käske häntä ottamaan lääkkeet ja hän menee hakemaan niitä. Yhtäkkiä kuuluu kova kolahdus. Mene keittiöön ja löydät kuninkaan pyörtyneenä. Hänen neuvonantajansa tulee paikalle ja kertoo että hän otti väärät lääkkeet. Sinun pitää mennä Varrockin apteekkiin hakemaan vastalääkettä.

Osa 1Muokkaa

Mene apteekkiin ja löydät apteekin omistajan maasta kuolleena. Keitä ruumis padassa ja syö se. Ukkosi piristyy ja nyt sinun pitää juosta apteekin seinää pitkin katolle. Katolla on linnupaska ja joku pilleri. Sekoita ne keskenään ja vie ne Varrockin kuninkaalle. Hän kiittää sinua ja nyt sinun pitää etsiä goblineita.

Osa 2Muokkaa

Ota Big fishing net:it ja Rope:t inventoryysi. Yhdistä ne ja saat Goblin fishing netin. Mene Lumbridgeen ja nappaa 10 goblinia. Vie heidät Wise Old Man:in kouluun. Wise Old Man antaa heille shokkihoitoa ja näyttää heille opetusohjelmia. Pian 10 oppinutta goblinia marssii ulos talosta ja alkaa kehittämään levujaan. Pian he voivat työskennellä Varrockille halvalla palkalla.

Osa 3Muokkaa

Mene Varrockin kuninkaan puheille. Hän kertoo että yksi goblin on vielä riehumassa kaupungilla ja pelaa bronze med helmillä jalkapalloa. Ota Fishing rod ja kalasta joku läski turska. Heitä se goblinille. Goblin syö sen, käy vessassa ja tappaa itsensä. "Hyvä hyvä" Varrockin kuningas sanoo. Nyt Varrock on rauhassa ja goblinit orjina.

LopetusMuokkaa

Kulman takaa kävelee musta mies joka menee vessaan. Kanna mies pois vessasta ja mene itse vessaan. Mies suuttuu ja raiskaa talon seinää. Pura seinä ja mies suuttuu vielä enemmän. Mies huutaa "kahden kilon siika" ja Varrockin kuningas herää. Hakkaa mies ja tapa se linnan katolla. Kuningas palkitsee sinut koska pelastit kaupungin maailmanlopulta.

PalkkioMuokkaa

  • 1,99 Kilon siika
  • Yksityinen vessa
  • Puolikas suklaapatukka joka löytyi kadulta