FANDOM

Dragon SlayerMuokkaa

Tarvittavat tavarat:Muokkaa

  • Bucket of milk
  • Needle

Osa 1Muokkaa

Kävele varrockin syrjäkadulla ja juoppo tulee ja hakkaa sinut. Heräät puisessa talossa ja vieras mies tulee puhumaan sinulle. Pyydä häneltä questia ja hän kertoo että sinun pitää hakea viinipullo kellarista. Kävele kellariin jossa karvainen vanha mies tulee ja hakkaa sinut. Heräät Draynorissa. Vieras mies tulee ja puhuu sinulle. Pyydä häneltä questia. Hän kertoo että sinun pitää hakea suklaakakku torilta. Velho tulee kulman takaa ja teleporttaa sinut omituiseen saareen. Lyöt pääsi ja menetät tajuntasi. Heräät ja vieras mies puhuu sinulle. Pyydä häneltä questia. Hän kertoo että vuoren huipulla on reitti lohikäärmeen luokse. Hyväksy tehtävä.

Osa 2Muokkaa

Ota needle ja bucket of milk mukaasi. Juokse vuoren huipulle ja hyppää aukkoon. Putoat ja lyöt pääsi ja menetät tajuntasi. Heräät sekavan miehen sylistä. Potkaise häntä ja juokse pohjoiseen. Hakkaa päätäsi seinään ja se hajoaa. Mene sisälle. Lyöt pääsi kattoon ja menetät tajuntasi. Heräät vieraan lohikäärmeen aterian päältä. Lohikäärme tulee ragettamaan sinulle. Tökkää häntä neulalla päähän. Hän reporttaa sinusta ja alkaa whinettää. Anna hänelle maitoa niin hän rauhoittuu. Korvaukseksi maidosta pyydä hänen päänsä. Hän ei suostu joten sinun pitää mennä eteläiselle seinälle ja etsiä pesäpallomailan muotoinen kivi. Lyö lohikäärmeen pää irti kivenmurikalla ja vie se saarella asustavalle miehelle. Oletkin vuoren myrkkykaasujen vaikutuksen takia repinyt hänen vaimonsa pään irti. Mies repii pallisi irti ja syö ne. Kuolet verenhukkaan ja heräät Lumbridgessa.

LopetusMuokkaa

Kävele lähimmän rotankolon luokse. Maa romahtaa altasi ja putoat luolaan. Tapa luolassa nukkuva lohikäärme ja revi sen pää irti. Vie pää Varrockissa asuvalle miehelle. Hän antaa sinulle palkkion.

PalkkioMuokkaa

  • Kuolit ja kusit kamasi.
  • Sait lohikäärmeen päästä aidsin.
  • Saat 2 viikon bannit kun lohikäärme reporttasi sinusta. (Vai oliko se sen miehen vaimo?)
  • Voit repiä ohikulkijoiden pään irti ja leikkiä neulalla.