FANDOM

Fremennik Trials on tehtävä RuneScapessa.

Kuvaus: "Vajaaälyinen viikinki on vallannut RuneScapen giant rat armeijallaan. Sinun pitää pelastaa RuneScape ja palauttaa King Roald takaisin Varrockin palatsiin. Lisää seikkailua tuottaa ongelmat lehmäaitauksen kanssa!"

Tarvittavat tehtävät: Nomad's Requiem

Tarvittavat taidot: 69 Construction, 69 Attack, 99 Fishing

Tarvittavat tavarat: 5 Planks, Bronze spear, Vial of water, Grimy guam, Cheese, 10 Steel nails, Hammer ja Egg

AloitusMuokkaa

  • Puhu fremennikkien johtajalle. Hän kertoo että mielisairaalasta karannut viikinki on vallannut RuneScapen giant rat armeijansa avulla. Kesken keskustelun johtajan viestintuoja kertoo King Roaldin kadonneen Varrockista. Ota mukaasi Bronze spear.

King Roaldin pelastusMuokkaa

  • Mene palatsiin kyselemään tietoja jokaiselta jonka löydät. Ilkeä setä tulee ja trollaa sinut. Juokse ulos palatsista. Nyt sinut pitää karata trollilta.
  • Juokse Varrockin palatsin pihalla olevan puun taakse. Troll huomaa sinut ja hakkaa puun.
  • Kiipeä Varrockin itäisen pankin yläkertaan. Troll huomaa sinut jälleen ja ampuu sinua ikkunasta päähän Willow shortbowilla. Menetät tajuntasi ja heräät samassa paikassa. Ihmettelet tätä ja pyörryt helpotuksesta. Heräät 2cm eri paikasta, pelästyt ja pyörryt jälleen. Heräät tuntien päästä Varrockin kaatopaikalta (Grand Exchange).
  • Troll on kadonnut ja sinun pitää nyt etsiä King Roald. Pue Bronze spear ja mene Varrockin metsään. Löydät King Roaldin rotankolon vierestä jossa Giant ratit raatelevat Roaldia. Töki Roaldia Bronze spearilla kunnes tämä nousee ylös ja hakkaa sinut. Ohjaa Roald bronze spearia käyttäen takaisin palatsiin.
  • Roaldin vaimo kiittää sinua pohjaan palaneella piirakalla josta saatkin myrkytyksen ja joudut ensiapuun goblinien siivouskomeroon. Ovi on lukossa ja komero haisee ihan vitun pahalta kun joku homo pasko sinne taas vaihteeksi. Yhdistä vial of water, grimy guam koska ei jaksa puhdistaa, egg ja komerosta löytyvät kemikaalit. Goblin village räjähtää ja lennät varrockin kirkon tornista läpi.
  • Vihaiset elitisti varrockin kansalaiset heittävät sinut maaseudulle joka on ihan ymmärrettävää :D. Läski farmer-Pete tulee ja hakkaa sinut. Jos haluat selvitä tässä pelottavassa paikassa nimeltä maaseutu sinun täytyy olla alkuasukkaille mieliksi. Puhu farmer-Tomille ja hän itkee sitä että lehmäaitaus meni paskaksi itsetyydytystuokion aikaansaannoksena.
  • Korjaa aitaus ja puhu farmer-Tomille. Hän kusee päällesi joka tarkoittaa että hän merkkasi sinut omaisuudekseen. Hän pakottaa sinut pysymään farmillaan ja sulkee aitauksen portin. Hankaa juustoa joka ikiseen vitun paikkaan ja saatananmoinen hiirilauma tulee ja raiskaa farmin. Tom the Äidinpikkutissiposki tulee itkien paikalle ja pummaa 3gp. Anna Tomille selkäsauna ja juokse Varrockiin.
  • Kuningas Roald valittaa linnan vallanneesta paskanhajusta ja käskee sinun tutkia viemäreitä. Kalasta keittiön pesualtaasta muinainen rotanpaskakondomi joka kuuluu Roaldin esi-isälle. Näytä se Roaldille ja hän toteaa että "Hyi vittu!" ja häätää sinut Varrockista.

Rotta armeijan tuhoMuokkaa

  • Tajuat kuinka vitun kauan olet sählännyt ympäri Varrock ja muistat alkuperäisen tavoitteesi (ihme kyllä). Soita Nomadille ja käske hänen tulla Port Sarimin baariin. Suunnittelette Nomadin kanssa ydinpommin joka tuhoaa vain rotta-armeijan ja läskin viikingin. Loppuillasta Nomad on niin vitun kännissä ettei muista miten pommi käynnistyy. Paina vittu jokaikistä nappia (nappeja on varmaan 1000 joten menee hetki), koska Nomad ei osaa sanoa mikä nappi on oikea. Olet myös itse kännissä etkä oikein osu nappeihin joten pyydä lähimmältä drunken dwarfilta apua.
  • Kun osut oikeaan nappiin dwarfin avustuksella kuuluu ihan saatananmoinen "NNNNNNYYYYHHHHHÄHÄHÄHÄHÄ" ja jokainen rotta sadan kilometrin säteellä muuttuu Kenialaiseksi riisikulhoksi. Syö yhdestä kulhosta ja pensaasta hyppää resis-Barbaari joka on aika vitun vammainen. Juoppo-Nomad ilmestyy kulman takaa ja heittää barbaaria tuolilla. Sen jälkeen hahmosi katsoo iloisena vierestä kun Nomad syöttää barbaarin lemmikkimursulleen.

LopetusMuokkaa

Kävelette takaisin baariin parille drinkille. Noin klo 3 yöllä koko baari sammuu ja heräät aamulla venäläisen siivoojan kärryistä. Hahmosi toteaa että tämä oli kyllä viimeinen kerta kun palkkaan venäläisen siivoojan kännissä. Hoipertele oksentamaan alas laiturilta ja tehtävä on läpäisty!

PalkkioMuokkaa

  • Porttikielto Varrockiin
  • Vihamies maaseudulle
  • Goblinien rotu on sinua vastaan
  • Puhu lähimmällä kadulla kompuroivalle darraiselle Nomadille ja saat 3 selkäsaunaa jonka jälkeen iloinen Nomad lahjoittaa sinulle mitä taskun pohjalta sattuu löytymään (lista mahdollisista "löydöistä": Needle, noodle, google, rotanpaskaa, needle jossa rotanpaskaa, rotanpaskaa jossa rotanpaskaa, lehmänpaska jossa nomadin paskaa jossa rotanpaskaa feat. mursunpaskaa)

TriviaMuokkaa

  • MITÄ VITTUA???