FANDOM

In Aid of the Myreque on eli Myrequen Aids infektion sisällä, kuulostaapa mukavalta...

TiedotMuokkaa

  • Virallinen kuvaus: "Jo vuosia on Morytaniaa ravistellut tappava Aids-epidemia. Veliaf on päättänyt, että nyt se tauti vittuun siitä XD ja sinun pitää siksi valmistaa lääke siihen."
  • Tarvittavat tavarat: Rake, Seed dibber, Secateurs, Vial of water, Guam, Torstol, Supercompost, Spade, Plant cure, Antipoison, Beer, Pot, Bucket, Raw herring, Chinchompa, Red chinchompa
  • Suositeltua: High-level food ja armour, 100+ combat level
  • Viholliset: Mushroom spirit (level-166), High spirit (level-271)

AloitusMuokkaa

  • Puhu Veliafille joka kertoo että on aika hoidella Morytanian Aids epidemia sillä se on aiheuttanut alkoholiveron nousun. Veliaf on saanut aikaan reseptin vastalääkkeelle:

1. Sekoita Torstol ja Guam Vial of wateriin.

2. Sekoita Plant cure, Antipoison ja Beer ämpärissä.

3. Sekoita Guamorstol potion Bucket of whatthefuckiin.

4. Lisää yksi Mystic mushroom.

5. ?

6. Profit

  • Huomaat että listasta puuttuu yksi vaihe ja Veliaf kertoo että sinun täytyy käydä kysymässä Avalta miten vastalääke viimeistellään.

SieniongelmiaMuokkaa

  • Tee vastalääke niin pitkälle kuin resepti kertoo ja kysy Veliafilta sienestä. Hän antaa sinulle haisevan ja limaisen omituisen värisen Mystic mushroom seedin. Istuta se mushroom patchiin ja muista Supercompost, kasvien doping.
  • Sieni kasvaa ainakin 15 metriseksi ja sen ympärillä leijailee epämääräisiä höyryjä. Yhtäkkiä huomaat seisovasi sienen päällä ja Morytania huojuu allasi kuin kolme vanhaa puuta sateen pieksemää. Eteesi ilmestyy jokin epämääräinen mötikkä josta muodostuu Mushroom spirit.
  • Taktiikka (Melee): Jos haluat päihittää Mushroom spiritin meleellä on suositeltavaa että sinulla on 70+ Attack, 70+ Defence ja 80+ Strength. Bronze dagger on aina hyvä vaihtoehto mutta iron on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin steel dagger on kyllä optimaalisin väline tähän taisteluun.
  • Taktiikka (Ranged): Jos haluat päihittää Mushroom spiritin rangella on suositeltavaa että sinulla on 80+ Ranged. Oak longbow on aina hyvä vaihtoehto mutta Willow shortbow on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin steel arrows ja crossbow on kyllä optimaalisin väline tähän taisteluun.
  • Taktiikka (Magic): Jos haluat päihittää Mushroom spiritin magella on suositeltavaa että sinulla on 80+ Magic. Water strike on aina hyvä vaihtoehto mutta Wind bolt on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin Staff of air ja Falador teleport on kyllä optimaalisin väline tähän taisteluun.
  • Taktiikka (Prayer): Jos haluat päihittää Mushroom spiritin prayerillä on suositeltavaa että sinulla on 80+ Prayer. Protect Items on aina hyvä vaihtoehto mutta Protect from Melee on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin Eagle Eye ja Piety on kyllä optimaalisin väline tähän taisteluun.
  • Taktiikka (Farming): Jos haluat päihittää Mushroom spiritin farmingilla on suositeltavaa että sinulla on 80+ Farming. Potato seed on aina hyvä vaihtoehto mutta Acorn on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin Redberry seed ja Watering can (7) on kyllä optimaalisin väline tähän taisteluun.
  • Taktiikka (Run energy): Jos haluat paeta Mushroom spirittiä juoksemalla on suositeltavaa että sinulla on 80%+ run energy. Strange fruit on aina hyvä vaihtoehto mutta Energy potion on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin ES ja Super energy potion on kyllä optimaalisin väline tähän maratoniin.
  • Taktiikka (Iron ore): Jos haluat Mushroom spirit on suositeltavaa että sinulla on 80+ iron ores. Furnance on aina hyvä vaihtoehto mutta Superheat item on oikeasti parempi. Jos sinulla on rahaa niin Blast furnance ja hammer on kyllä optimaalisin väline tähän haistatteluun.
  • Taktiikka (WTF): Jos Mushroom spirit on 80. Ferret on aina hyvä vaihtoehto mutta redberry on oikeasti white. Jos sinulla on iron chainbody niin on kyllä taistelu.
  • Kun olet tappanut Mushroom spirit poimi Mystic mushroom ja sekoita se vastalääkkeeseen.

Avan neuvoMuokkaa

Mene Draynor Manoriin ja kysy Avalta mikä on viimeinen vastalääkkeen ainesosa. Ava kertoo että hobgoblinien baarin kellarin pohjalta voi hyvällä tuurilla löytää Hobgoblin vodkan harvinaisinta luonnollista isotooppia. Se on niin tehokas vastalääke että se herättäisi vaikka kuolleenkin. 

Ja taas eteenpäin...

Mene Animal Magnetism tehtävästä tuttuun Hobgoblin baariin ja pyydä pääsyä kellariin. Hobgoblinit vain nauravat ja sanovat ettei sinne ole ihmisrodulla asiaa. Kysy että miten saat oikeuden käydä baarissa. Hobgoblin elder antaa sinulle tehtäväksi hankkia pot, weeds ja raw herring. Anna pot ja weeds hobgoblin elderille ja hän rakentaa sinulle bongin. Hobgoblin elder haastaa sinut trippauskilpailuun ja ottaa oman bonginsa esille. Tunge raw herring bongiin ja sytytä se. Silakkabongi saa sinut trippaamaan niin pahasti että attack level putoaa lopullisesti nollaan. Näet psykedeelisen cutscenen jonka jälkeen heräät Zamorakin kanssa sängystä alasti. Olipas jumalallinen pano!

Palaa Hobgoblin baariin ja kerro suorittaneesi testin. He vain nauravat ja kertovat kusettaneensa sinua eivätkä päästä sinua sisään. Hae chinchompa ja red chinchompa, syötä chinchompa red chinchompalle ja syntyy Nuclear chinchompa. Heitä chinchompa sisään baariin ja juokse niin vitusti! Jos teit kaiken oikein niin serverin pitäisi kaatua ja hobgoblinien kadota koko pelistä. Nyt voit hakea pullon Hobgoblin vodkaa.

Vie Hobgoblin vodka Varrockin teekauppiaalle ja kysy mistä löytäisi sen isotooppia. Hän naurahtaa ja kippaa jotain tuntematonta nestettä (nokkosteetä) vodkan sekaan. Vodkan rakenne on nyt muuttunut.

LopetusMuokkaa

Lisää vastalääkkeen viimeinen ainesosa eli Hobgoblin vodkan isotooppi ja yhtäkkiä koko lähialue peittyy paksuun oranssiin pilveen. Trippaat jälleen ja kimppuusi hyökkää High Spirit. High Spirittiä ei kannata aliarvioida sillä sen combat level on 271. Sen erikoishyökkäys iskee yli 5 (5,3 joka pyöristetään alaspäin) ja sillä on 10hp. Lyö sitä kerran lapiolla ja syötä sille tuna potato niin sen max hit laskee viidellä, joka voi olla ratkaiseva tekijä sille pärjäämisessä. Kun voitat sen hahmosi herää alasti Veliafin sängystä. Nyt voitkin kertoa hänelle että vastalääke on valmis.

Veliaf kaataa vastalääkkeen Salve-jokeen ja lääke leviää koko Morytaniaan pohjavesistöä pitkin. Valitettavasti vastalääke aiheuttaakin maksasyöpää ja Veliaf tuomitaan virheestään elinkautiseen vampyreiden ja ihmissusien seksiorjaksi. Kiitokseksi tästä Veliaf ottaa sinulta poskeen ja puree kalusi irti. Rip in pieces :D

PalkkioMuokkaa

  • Impotenssi
  • 3 Trout
  • 42 Coins
  • Paha mieli