FANDOM

In Search of the Myreque eli Myrequen haun sisällä on ensimmäinen suonpohjalla oleva tehtävä RunesCapEssa. Verbi.

  • Virallinen kuvaus: "Morytaniassa on tapahtunut paljon kamalia asioita, ja siksi Veliaf on kerännyt valikoidun joukon ihmisiä vapauttamaan Morytanian ilkeän Drakanin vallasta."
  • Tarvittavat taidot: 28 Agility, 34 Mining, 40 Woodcutting
  • Tarvittavat tavarat: 10 Dragon claws, 10 Amulet of Strength, 10 Super strength
  • Viholliset: Giant Snake (level-90)

Aloitus:

  • Puhu prinssi Alille Draynorin vankilassa. Tämä kertoo sinulle että nyt kun hänen isänsä hylkäsi hänet, prinssi päätti liittyä Morytanian vapautusliikkeeseen. Hän teleporttaa sinut ja itsensä Canifikseen. Näet cutscenen jossa kompuroitte baarin takana ja putoatte aukkoon maassa. Aukossa on Morytanian vapautusliikkeen tukikohta.

Reitin raivaaminen Burgh de Rottaan:

  • Veliaf kertoo että sinun täytyy etsiä polku Burgh de Rottaan. Kiipeä ylös tikkaita tukikohdan eteläpäädyssä.
  • Tikkaiden yläpäässä ghast tulee takaapäin kuin ruotsalaisessa saunassa ja laukeaa housuillesi. Kupsahdat suohon perse edellä ja liimaudut turpeeseen ghastin homeisen sperman ansiosta. Hyi vittu kun on pervo suo.
  • Tartu oksasta ja vedä itsesi ylös suosta. Turvetulppa on liimautun perseeseesi ja irtoaa samalla kun nostat itsesi ylös. Tämän ansiosta vesi pääsee imeytymään maahan ja osa suosta kuivuu. LMAO luonnonsuojelijat!!!
  • Poimi maasta 3rd age moottorisaha ja tuhoa kasvusto polulta. Harmi vain ettei moottorisahan käyttöiän ennuste ole kovin pitkä siinä vaiheessa kun tunkee polttoainesäiliöön turvetta ja lepakonpaskaa.
  • Sukella vieressä olevaan lammikkoon ja revi pohjamutaan juuttunut ruostunut kirves irti. Hakkaa polulla olevat kasvit. Kompastut sieneen ja se tunne kun kirves lävistää otsasi ja tulee ulos toisesta päästä jonka jälkeen ghast heilauttaa sen takaisin päästä läpi ja vähän ajan päästä kirves on lävistänyt pääsi noin 283 kertaa. Kyllä kirvelee!
  • Paikkaa pääsi (tai mitä siitä on jäljellä) turpeella ja uuden puolikkaan pääkalloosi saat veistettyä kotilon kuorista. Voit käyttää myös puuta jos haluat olla puupää.
  • Yritä repiä vielä pari kasvia käsin. Näet cutscenen jossa hahmosi tajuaa että on raivannut vasta 1/100 polusta. Hermostut ja paskot perseestäsi toteemipaalun joka tömähtää turvesuohon yli 9000 megapascalin voimalla ja aiheuttaa radioaktiivisen paineaallon ja maailmanlaajuisen konfliktin. Toteemipaalu räjähtää ja kasvit sublimoituvat ja taivaalta kaikuu Vannakan huuto "HIENO CHAINBODY HERMANNIIII!!!", joka särkee kaikki Canifiksen ikkunat ja sorruttaa Slayer Towerin, sekä pilaa Seers' Villagen sääennusteen. No ei helvetti saithan sen polun raivattua!
  • Palaa tukikohtaan.

Burgh de Rottan raivaaminen vampyreista:

  • Veliaf pyytää sinua hommaamaan 10 dragon claws, 10 amulet of strength ja 10 Super strength. Osta ne jos vain omistat ihan vitust massii. Tai sitten tilaat Faladorista white claws ja värjäät punaiseksi.
  • Anna tavarat Veliafille ja hän jakaa ne vapautusliikkeen jäsenille. Veliaf käskee kulkea polkua pitkin Burgh de Rottaan.
  • Perillä huomaat että kylään on hyökännyt satoja vampyreja. Yksi niistä huomaa sinut ja hyökkää kimppuusi. Yhtäkkiä kimpussasi on kymmenittäin vampyreja ja meinaat kuolla. Vapautusliike marssii Burgh de Rottaan ja rushaa kaikki vampyret. Huomaat että niitä tulee lisää ja lisää. Hetkonen, eihän tämä ole mahdollista. Vampyret lisääntyvät vain joka kymmenes vuosi jos saavat munan pystyyn. Yhtäkkiä maa pettää altasi ja putoat maanalaiseen järveen.
  • Uit sen keskellä olevan pienen kiven päälle. Yhtäkkiä vedestä nousee valtava ja limainen käärme ja puraisee sinua. Poimi maasta laho lauta ja hakkaa käärmettä. Väistele sen iskuja ja pamauta laudalla päähän. Liukastut ja putoat kiveltä.
  • Käärme valmistautuu lopetusiskuun, ja alat jo menettää toivosi. Yhtäkkiä luolaan syöksyy vapautusliike ja kaikki 10 jäsentä tekevät dragon clawien special attackin samaan aikaan. Käärmeen health bar muuttuu punaisemmaksi kuin koskaan ja venyy miinuksille kunnes ohittaa näyttösi vasemman laidan ja mahdollisesti jatkaa matkaansa lähintä seinää pitkin. Kohta talosi halki menee punainen palkki jota ei saa irti edes tärpätillä. Käärmeen health on enemmän miinuksilla kuin Pasi Viherahon tili ja räjähtää palasiksi, myös dropit räjähtävät palasiksi, niin räjähdät sinäkin. Burgh de Rotta sortuu ja käärmeen perseessä sijainnut vampyretehdas hajoaa. Onneksi olkoon, voitit pelin!

Palkkio:

  • 3 Swamp tar
  • 5000 skill valitsemaasi expaan
  • Grimy swamp paste
  • Raw swamp paste
  • Bronze swamp paste
  • Iron swamp paste
  • Steel swamp paste
  • Black swamp paste
  • White swamp paste
  • Blurite swamp paste
  • Mithril swamp paste
  • Adamant swamp paste
  • Rune swamp paste
  • Granite swamp paste
  • Dragon swamp paste
  • Abyssal swamp paste
  • Torva swamp paste
  • Swamp paste mastery
  • Voit ostaa Swamp paste skillcapen Canifiksen vaatekaupasta.