FANDOM

Priest in PerilMuokkaa

Tarvittavat levelit: 'en muista" Tarvittavat tavarat: Needle

AloitusMuokkaa

Mene Varrockin kuninkaan luokse ja valitse "cry" toiminto. Ukkosi valittaa Varrockin papin rumasta kaavusta. Kuningas alkaa vittuilla sinulle ja potkii sinut ulos. Heitä ikkunasta needle sisään ja se osuu kuninkaan niskaan. Hän kuolee verenhukkaan parissa minuutissa ellet lopeta hänen kärsimystään heti. Mene sisään ja tapa hänet. Huomaatkin että neula ei osunut niskaan vaan luiskahti paidan sisälle. Linnan vartijat nappaavat sinut ja joudut oikeuteen murhasta. Vastalauseena sano että kuningas ei suostunut ostamaan papille parempaa kaapua. Sinut hakataan ja joudut hirttoköyteen.

Osa 1Muokkaa

Tee dance emote ja ukkosi irtoaa hirttoköydestä. Juokse Varrockin Blue Moon baariin. Siellä on mies joka konttaa lattialla. Tapa hänet ja pölli hänen kamansa. Vartijat tulevat ja näkevät sarjamurhasi. Joudut hirttoköyteen jälleen. Tee jig emote niin vapaudut. Juokse lähimpään kauppaan. Pölli kaupasta hammer ja tapa sillä myyjä joka yrittää estää sinua. Vartijat löytävät sinut jälleen ja joudut kaksoishirttoköyteen. Tee jig ja jump for joy emotet niin vapaudut jälleen.

Osa 2Muokkaa

Mene Varrockin vaatekauppaan ja pölli papinkaapu. Kauppias yrittää estää sinua. Hakkaa hänet neulalla joka lojuu lattialla. Vartijat löytävät sinut taas, sitovat pakkopaitaan ja pistävät roikkumaan kolmoisköydestä tulivuoren päälle laavan yläpuolella. Tee bow ja jump for joy emotet ja ukkosi hyppää korkealle ilmaan ja vapautuu köysistä. Kieri tulivuori alas ja löydät papin kaavun puskasta. Ota kaapu ja puskasta hyppää alaston mies joka tahtoo kaavun takaisin. Hakkaa hänet ja pudota tulivuoreen. Vartijat näkevät murhasi ja tulevat perääsi. Souda Varrockiin.

LopetusMuokkaa

Anna kaapu papille ja hän pukee sen. Vartijat löytävät sinut ja selitä heille papin rumasta kaavusta. He alkavat nauraa ja unohtavat koko jutun koska papilla on vihdoinkin kunnon kaapu. Juhlitte koko yön ja sinusta tulee uusi Varrockin kuningas. Pappi on kuitenkin saanut selville että murhasit 5 henkilöä. Pappi raiskaa sinut ja heittää viemäriin rottien ruuaksi. Kuolet ja heräät lumbessa jossa sinut hakataan 50 kertaa ja heräät ojassa. Saat selville että olit viemässä papin kaapua hänelle mutta joit ja sammuit ojaan ja uneksit kaiken.

PalkkioMuokkaa

  • Papin kaapu likastui ojassa ja hän antaa sinulle selkäsaunan ja pöllii kamasi
  • Kirjoitat unestasi novellin ja lainaat sitä oudolle miehelle. 2 päivän jälkeen mies julkaisee sattumalta täysin identtisen novellin nimeltä "Uneni".
  • Voit kirjoittaa muistakin unistasi ja viedä ne selvänäkijälle, joka käyttää niitä vessapaperina.