FANDOM

Prince Ali Rescue on hermoja raastava questinkuvatus pelissä nimeltä RunESCape.

  • Tehtävän virallinen kuvaus: "Prinssi Ali on siirtynyt Draynorin viereiseen vankilaan koska vedit häntä earth strikella turpiin. Nyt hänen isänsä Ali tahtoo hänet pois sieltä mutta feministi Lady Katherine pitää häntä vankina koska hän vastustaa sitä että vain miehet voivat olla prinssejä. Miten vitussa aiot selvittää asian!?!?"
  • Tarvittavat taidot: 10 Crafting, 10 Firemaking, 10 Strength
  • Tarvittavat tavarat: Knife, Chisel, Tinderbox, 3 Coins

Aloitus: Puhu Al-Kharidin kingille joka tahtoo prinssi Alin takaisin ahdistelemaan palatsin siivoojaa. Mene Draynorin vankilan luokse.

Ensimmäinen naisprinssi:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: Chisel, Tinderbox, 3 Coins

Lady Katherine pitää kahden tunnin feministipuheen jonka jälkeen lopulta sanoo että ei vapauta prinssi Alia ennenkuin hänet valitaan ensimmäiseksi naisprinssiksi. Kysy että miten vitussa hän päätyisi edes prinsessaksi koska hän ei ole osa mitään kuninkaallista sukua. Sinun pitääkin siksi muuttaa Al-Kharidin hallitusta.

Puhu kuningas Alille Al-Kharidissa ja pyydä häntä järjestämään äänestys siitä kenestä tulee uusi prinssi. Kuningas nauraa ja toteaa että mitä helvettiä nyt oikeasti vittu tää on diktatuuri eikä mikään homo demokratia. Ja diktatuurina se pysyy kunnes White Wolf Mountainista tulee kyrvän muotoinen.

Matkusta White Wolf Mountainille ja käytä chiseliä sen huippuun. Näet 2 viikkoa kestävän cutscenen siitä kuinka ukkosi hioo puolet vuoresta irti pelkkää chiseliä käyttäen. Palaa Al-Khardiniin ja kerro kingille mitä vuorelle on tapahtunut.

Kingi toteaa että ei helvetti oon aina sanonu kaikille että White Wolf Mountain on kaunein paikka maailmassa ja nyt se on kyrvän muotonen joten ne pitää mua homona. Mutta pakko kai toteuttaa pyyntösi sillä minä pidän aina sanani, varsinkin kun sinä uhkailet minua crossbow otsallani tällä hetkellä. Joten siis äänestys alkaa nyt!

Kysy kylän asukkaalta että ketkä ovat 10 äänestetyimmän joukossa. Kyläläinen vastaa että "1. Ali Morrisane, 2. Ali Hassan, 3. Ali Nomad, 4. Ali Anali, 5. Ali Ali, 6. Ali Cannib Ali, 7. Ali Kan Ali, 8. Ali Kebab, 9. Ali So Mali, 10. Ali Korpra Ali". Kysy että mitä hän tahtoo jotta hän suostuu äänestämään Lady Katherinea. Osta kebab ja beer ja anna ne hänelle. Hän äänestää Katheria, joka päätyy nyt sijalle 10.

Kysy toiselta asukkaalta että mitä hän tahtoo äänestääkseen Katherinea. Asukas toteaa että koko Al-Kharid vihaa Zekeä koska hän myy scimitareja eikä maksa kuin 207% veroa voitoista. Polta Zeken kauppa tinderboxilla ja polta itsesikin samalla jos huvittaa.

Tämän jälkeen Lady Katherine kohoaa jo sijalle 2. Yksi asukkaista kertoo että Ali Morrisane johtaa vain puolikkaalla äänellä. Asukas paljastaa myös että Al-Kharidin itäpuolella asustaa mies joka ei ole vielä äänestänyt. Huuda miehen talon ikkunasta sisään ja kysy miksei tämä äänestä. Mies toteaa että "No en kai vittu kun mun oven edes on joku 100kg kivenjärkäle ollu aprillipäivästä asti!". Työnnä kivi vittuun ja mies äänestää Lady Katherinea.

Pyydä kuningasta lopettamaan äänestys ja Lady Katherine voittaa sen. Mene kertomaan ilouutiset Katherinelle. Katherine pitää 10 tunnin kunniapuheen siitä kuinka feminismi voitti jälleen kerran. Elikkäs ensimmäisen kerran. Vapauta prinssi Ali ja kerro mitä on tapahtunut. Ali repeää ja kertoo että hän olisi voinut tehdä Katherinesta suoraan prinssin jos olisit vain kysynyt. Ei vituta.

Lopetus:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: Knife

Puhu kuninkaalle ja tämä kertoo ettei tarvitse prinssi Alia enään. Prinssi Katherine ahdistelee myös miessiivoojia ja on siksi tehokkaampi. Prinssi Ali suuttuu ja hyökkää kimppuusi. Lyö mora kylkeen ja piilota ruumis Draynorin vankilaan. Hyvä hyvä...

Palkkio:Muokkaa

  • Hairy kebab
  • Hairy kebab feat. Hair
  • Hairy dairy kebab
  • Hairy dairy kebab daily
  • Hairy dairy fairy kebab daily
  • 4 Firemaking xp