FANDOM

Rune Mysteries eli Riimu Mysteerit on säälittävän helppo ja turha quest RuneScapessa.

  • Tehtävän virallinen kuvaus: "Aah alahalalal sahram aziz Al-Kharidin prinssi Ali Maahanmuud Chocoman haluaa turpaan earth strikesta mutta air runet ovat loppuneet kesken. Miten vitussa air runen hankkiminen onnistuu kun kaupat ovat kiinni sunnuntaina DX"
  • Tarvittavat tehtävät: Ei ole
  • Tarvittavat taidot: 9 Magic
  • Tarvittavat tavarat: 2 Rune essence, 1 Mind rune, 1 Earth rune
  • Suositellut tavarat: Knife

Aloitus:Muokkaa

Puhu Duke Horaciolle joka kertoo että prinssi Ali uhkaa hyökätä Lumbridgeen jos ei saa turpaan earth strikesta. Duke Horacio kertoo että wizard towerissa tutkitaan tapaa luoda itse runeja. Matkusta Wizard toweriin ja kaada kirjastossa kaikki kirjahyllyt. Head wizard ryntää huoneeseen ja huutaa vihaisena "Abrakadabra darrakrapula!" ja ukkosi saa saatananmoisen päänsäryn, vajoaa koomaan ja herää Lumbridgessa.

Palaa Duken luokse ja kerro tapahtuneesta. Duke toteaa että voi vitun homo kyl kai ne raivoaa sulle jos meet paskomaan niiden kirjaston. Duke antaa sinulle selkäsaunan, käytöskurssin ja huvin vuoksi vielä kolmannen selkäsaunan. Palaa Wizard toweriin.

Air runen valmistus:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: 2 Rune essence

Head wizard kertoo sinulle että tunkemalla Air talismaanin perseeseensä pääsee viidenteen induktiokiihtyvyysulottuvuuteen (alias air altar). Siellä mystiset kolmannen maailman voimat muuttavat rune essencen air runeksi. Ongelmana vain on että viimeinen air talisman on säiliytyksessä Varrockin museossa.

Ohje ilman knifeä:

Mene museoon ja pummaa air talismaania. Museokuraattori näyttää sinulle persettään ja käskee imemään munaa. Avaa museon takaovi ja huuda "ORAVAAA!!!", jolloin kuraattori juoksee takaovelle vittuilemaan sinulle. Kiipeä ikkunasta 2. kerrokseen, huuda "TUU PIHALLE KATTOMAA!!" ja kuse ikkunasta kuraattorin naamalle. Riko mahdollisimman monta lasivitriiniä, alenna kuraattori väliaikaisesti siivoojaksi ja käske hänet siivoamaan sotku. Hiplaa hänen persettään kunnes takataskusta putoaa lasivitriinin numero 3254 avain. Avaa kyseinen lasivitriini ja poimi ruosteinen avain, avaa sen avulla vitriini 3126 ja poimi kostea avain, avaa sen avulla vitriini 4296 ja poimi ruosteinen avain, avaa sen avulla vitriinit 3726 ja 783 ja yhdistä spermaiset avaimenpuolikkaat, poimi karvainen avain ja avaa vitriini 2305,63 ja potkaise jalustaa jolloin sieltä putoaa kolmen avaimen jäännökset, yhdistä jäännökset, riko yhdistelmä, nouda Varrockin palatsin kirjastosta yhdistelyopas ja uudelleenrakenna avain kunnes se on tasan 6,83 cm pitkä, 83mm paksu ja siinä on 3ml vihreää kulunutta maalipintaa 36 asteen kulmassa noin puolivälissä ja avaimen kannassa on 3 ja puoli parin millin ruosteista viiltoa, avaa vitriini 526, poimi homeinen avain ja puolikas agility potion, kiillota avain agility potionilla ja juo homeinen agility potion seos. Tämän jälkeen varasta siivoojalta yleisavain joka käy vitriineihin 32, 79, 155, 157, 243, 499, 822, 825, 1092, 1100, 1350, 1802, 2068, 3632-3792 ja 6925. Avaa kyseiset vitriinit ja poimi kaikki avaimet, tunge puolet niistä alas kurkustasi, kokeile vaaleanpunaista hikistä avainta jokaiseen vitriiniin kunnes huomaat että niistä viimeinen jota yrität onkin se oikea joka aukeaa, koe suuri aggressio, imppaa insect repellent, hajoa, murru, masennu ja varasta kuraattorin vasen kenkä. Hakkaa kengällä kaikki vitriinit epätoivoisena rikki ja etsi air talismaania. Heittäydy totaaliseen epätoivoon ja syöksy alas rotkosta. Lentävä dwarf engineer pelastaa sinut ja myy sinut orjaksi Gnome strongholdiin. Varasta 3 gnome amulettia, yhdistä ne ja pakene takaisin varrock. Lyö pääsi läpi viimeisestä vitriinistä numero 609 ja poimi air talisman. Jätä gnome amulettien fuusio vitriiniin ja juokse läpi seinästä. Palaa Wizard tower.

Ohje knifen kanssa:

Velii mora vitriiniin ja talismaani taskuun. Palaa Wizard tower.

Palattuasi Wizard tower pyydä head wizardia tunkemaan talismaani perseeseesi jonka hän tietenkin tekee oikein mielellään. Ähki kuin kolme orgasmia saanut sika ja herää air alttarilla. Tee pari air runea ja palaa Duke Horacion luokse.

Maaisku:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: 2 Air rune, mind rune, earth rune

Castaa earth strike eli maaisku prince Aliin ja tämä ottaa ihan vitun pahasti turpaan ja hän muuttaa Draynorin vieressä sijaitsevaan vankilaan. Onneksi olkoon, tehtävä läpäisty!

Palkkio:Muokkaa

  • Runecrafting taito
  • Gold-trimmed gold ore
  • Rusty desert boots
  • Huono maine Varrockin museossa ehkäpä