FANDOM

Sea Slug of RuneScape questissa. 609_UU

Virallinen tehtävän kuvaus: "Witchavenissa on tapahtunut viime aikoina omituisia tapahtumia ja Vannakan sotahuudot ovat kaikuneet Fishing Platformilla vaikka Vannakanhan pitäisi olla Edgevillen alla puhdistamassa viemäreitä. Oudon pervot olennot eli sea slugit ovat marssineet kohti Ardougnea ja ahdistelleet ihmisiä. Mitä vittua nyt tapahtuu, sen joudut selvittämään kun kukaan muu ei jaksa"

Tarvittavat tehtävät: Ei ole

Tarvittavat taidot: 20 Fishing, 35 Firemaking, 25 Crafting, 30 Smithing, 35 Herblore, 60 Ranged, 60 Magic, 50 Strength, 50 Attack, 45 Slayer, 32 Woodcutting

Tarvittavat tavarat: 5 Plank, 30 Steel nails, Mithril bar, 4 Gold ring, Clockwork, Butterfly jar, 12 Steel bar, 5 Energy potion, Hammer, Bucket of water, Vial of water, Red chinchompa, Red salamander, 3 Harralander, Knife, Chisel, 5 Hard-leather, 3 Waterskin, Fly-fishing rod, Feather, 15 000 Coins, joku Hatchet, Needle, 5 Thread, 8 Bronze wire, Mithril mace, Vial, Pestle and Mortar, Bucket, Tinderbox, Swamp tar

Viholliset: 10 Sea Slug (level-30), 5 Sea Slug Worker (level-69), Sea Slug Overlord (level-232), 3 Vannaka (level-138), Sea Slug God (level-840)

Aloitus:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: Mithril mace, 2 Steel bar, 3 Bronze wire, Hammer

Mene Witchaveniin ja puhu vanhalle seilorille. Tämä kertoo että sea slugit ovat raiskanneet Fishing Platformin limaiseksi paskaksi ja Witchavenin talous kärsii. Pyydä häntä kuljettamaan sinut sinne veneellään.

Laitureilla vaeltaa kellertäviä miehiä jotka yrittävät hakata sinut lobsterilla. Jos lobster tarttuu niskaasi tee dance emote niin kyl vittu irtoaa.

Kävele laiturin päässä olevaan homoluolaan. Pöydän alta löydät pienen tärisevän miehen, Frankin, joka kertoo etteivät sea slugit ole löytäneet häntä vielä. Hän kertoo myös miten sea slugin voi päihittää, mutta hänen suunnitelmansa ovat jääneet pieneen siivouskomeroon Fishing platformin ylätasanteelle. Juokse tikkaiden luokse ja klikkaa niitä niin vitun nopeasti ettei lobsteri pudota sinua alas. Nouda suunnitelma ja palaa Frankin luokse.

Suunnitelmana on luoda anti-Sea slug weapon. Käytä nurkassa olevaan anviliin steel barit ja luot suuren akun. Käytä mithril mace ja bronze wiret yhteen ja saat Wired mithril macen. Puhu Frankille ja tämä lataa akkusi sähköankeriaalla. Kiinnitä akku Wired mithril maceen ja saat Anti-Slug macen, joka polttaa slugit sähköiskuilla.

Massatuhoaseen suunnittelu:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: Anti-Slug mace, 5 Plank, Hatchet, Vial, Pestle and Mortar

Frank tarvitsee sea slug mönjää luodakseen niiden kudosta hajottavan asian. Mene laiturille ja tapa 5 Sea slugia Anti-Slug macen avulla. Murskaa sea slugien jäännökset Pestle and Mortarilla ja laita ne tyhjään vialiin. Laiturin toisessa päässä on homeinen seinä joka sinun pitää hakata hatchetilla. Seinän takaa tulee 3 Sea slugia joille sinun pitää tehdä sama juttu.

Laiturin puolivälin vieressä on monta kiveä. Aseta plankit niiden väliin päästäksesi pienelle saarelle. Tapa saarella olevat Sea slugit ja täytä vial loppuun. Vie Vial of Slug goo Frankille ja tämä kehittelee Anti-Slug masterplanin. Harmi vaan että hän on niin vitun nälkäinen että tahtoo sinun kalastavan hänelle pari trouttia.

Kalastusreissu:Muokkaa

Tarvittavat tavarat: Fly-fishing rod, Feather, Needle, 2 Thread, 5 Hard-leather

Craftaa hard-leatherista slug suit (elikkäs nahkainen säkki jonka voi pukea päälleen :D) ja ryömi vammaisen näköisenä laiturin päähän ja kalasta pari trout. Slug suit repeää vahingossa ja slugit ryntäävät päällesi. Juokse niin vitusti takaisin Frankin luo ja anna troutit hänelle. Hän saa niistä energiaa ja avaa luukun laboratorioonsa.

Massatuhoaseen valmistus:

  • Polttoainesäiliö

Tarvittavat tavarat: 3 Waterskin, Needle, 3 Thread, Butterfly jar

Frank selostaa ensin polttoainesäiliöstä jotain paskaa josta ymmärrät vain puolet. Frank antaa sinulle epäselvän töherryksen jota kutsuu rakennuskaavaksi. Tutki läheisiä kirjahyllyjä kunnes löydät logiikkaoppaan. Paranna kaavaa sen vulla.

Yhdistä waterskinit luodaksesi Giant waterskinin ja kiinnitä siihen Butterfly jar. Puhu Frankille.

  • Polttoaine

Tarvittavat tavarat: Vial of water, 5 Energy potion, Bucket, 3 Harralander, Knife, Red chinchompa

Laita harralanderit vial of wateriin luodaksesi Very strong harralander potionin. Laita energy potionit bucketiin ja kippaa Very strong harralander potion sekaan. Silppua red chinchompa väkivaltaisesti pieniksi murusiksi moralla ja heitä se joukkoon. Täytä säiliö polttoaineella.

  • Höyrymoottori

Tarvittavat tavarat: Tinderbox, Swamp tar, 5 Steel bar, Red salamander, Clockwork, Hammer, Bucket of water

Yhdistä Clockwork ja 3 Steel bar yhteen luodaksesi höyryjärjestelmän. Tee 2 steel barista turbiini ja yhdistä se järjestelmään. Kiinnitä red salamander systeemiin ja sytytä swamp tar palamaan. Laita bucket of water systeemin sisään ja syötä palava swamp tar salamanderille. Höyrymoottori käynnistyy ja sylkäisee kuumat höyryt naamallesi ja otat monta damagea.

Puhu Frankille ja hänkin saa pienen "höyryhoidon".

  • Aseen kuori ja loput paskat

Tarvittavat tavarat: 5 Steel bar, 5 Bronze wire, Mithril bar, Hammer, Chisel, 4 Gold ring, 30 Steel nails

Tee mithril barista tehoputki ja kiinnitä siihen gold ringit. Hio putki täydelliseksi chiselillä. Yhdistä bronze wiret, steel barit ja steel nailit ja luot aseen kuoren. Yhdistä putki ja kuori.

Puhu Frankille ja tämä käskee sinua Yhdistämään kaiken. Kiinnitä täytetty polttoainesäiliö kuoreen ja höyrymoottori myös kuoreen. Tunge vielä Anti-Slug weapon piippuun ja hitsaa se kiinni tinderboxilla. Saat Slug-Destroy weaponin joka on laiton bioase joka puhaltaa hyvin vaarallista kaasua joka brutaalisti kääntää sea slugien kehon sisältä ulospäin ja kuristaa jokaista sisäelintä kunnes ne räjähtävät ja leviävät pitkin maita ja mantuja.

Aseen koeajo:Muokkaa

Kiipeä takaisin laiturin päälle ja palaa Witchaveniin. Mene lähellä olevaan luolaan ja työnnä oviaukon vieressä oleva valeseinä auki. Kimppuusi ryntää 5 Sea slug workeria. Slug-Destroy weapon tappaa nämä muutamasta iskusta.

Tämän jälkeen juokse luolan päähän jossa on Sea slug overlord nussimassa itseään. Suosittelemme herkempiä ihmisiä sulkemaan silmänsä sillä Jagex halusi välttämättä tehdä tästä HD cutscenen joka rikkoo kaikkia härskiyden rajoja.

Tapa Sea slug overlord ja yhtäkkiä maa pettää altasi. Putoat alas ainakin 3 päivää jonka jälkeen heräät omituisessa huoneessa. Slug-Destroy aseesi on viety ja edessäsi seisoo Vannaka alasti ja tuijottaa sinua aivan hiljaa. Käske Vannakaa palauttamaan Slug-Destroy weapon mutta hän kieltäytyy. Poimi maasta plank ja lyö sillä Vannakaa. Vannaka raivostuu ja hyökkää kimppuusi.

Vannaka kuolee mutta hänen sisällään oleva slug herättää hänet henkiin. Tapa slug ja hakkaa Vannaka uudestaan. Vannakan sisällä oleva lapsi herättää hänet henkiin (wtf), ja sinun pitää hakata hänet jälleen. Hänen viimeiset sanansa ovat "Slug-Destroy weapon löytyy viereisen vessan lavuaarin alta. Mutta kukaan muu kuin minä ei ole päässyt sinne hengissä. Vittu jäi muuten uuni päälle tonne keittiöön käsketkö mun muijan ottaa ruuat p..." jolloin Vannakan pölinästä kyllästynyt ukkosi lopettaa hänen kärsimyksensä.

Vessan mahti:Muokkaa

Yritä avata vessan ovi mutta se ei aukea. Koputa oveen ja toilet guard huutaa että "anna mun runkata rauhassa!". Kysy että pääsisitkö sinä hakemaan Slug-Destroy weaponin. Guard vastaa että "et vitus kun tuntuu että täs kuussa mä laukean ekaa kertaa vuosiin!". Tarjoa hänelle 15 000 GP jolloin hän juoksee ulos housut kintuissa, ottaa rahat ja juoksee vittuun. Hae Slug-Destroy weapon ja ryntää takaisin Witchaveniin.

Viimeinen taistelu:Muokkaa

Witchavenin asukkaat ovat kerääntyneet rannalle tuijottamaan vaahtoavaa merta. Maa tärisee ja merestä nousee Sea slug god. Yritä tappaa se aseellasi mutta siihen ei tehoa. Valtava aalto tulee ja melkein tappaa sinut. Heitä viimeisillä voimillasi ase Sea slug godin suusta sisään jolloin Sea slug god vaihtaa väriään tuhansilla eri väriskaaloilla ja saa jäätävimmän orgasmin ikinä. Sperma roiskuu monta päivää kunnes kassit tyhjenevät ja sea slug god ruiskuttaa oman kehonsa munansa kautta ja lentää kolmanteen maailmaan imemään munaa.

Witchavenin asukkaat tuijottavat spermaisia talojaan ja saavat jäätävän vitutuksen. Ei vittu kun kaikki on taas päin helvettiä mutta ainakin se ärsyttävä Vannaka kuoli saatana ja slugit painu vittuun. Lahnan hajuinen fisherman tulee ja tunkee lobsterin housuisisi. Ai vittu sinne meni miehuus ja vasen pakara.

Palkinto:

  • 0,5 Quest points
  • Lobster
  • 100 Fishing xp, 72 Ranged xp, 36 Magic xp, 22 Attack xp, 0,27 Woodcutting xp, -352 Smithing xp
  • Spermaan tahriintuneet 20 GP
  • Viikon kestävä erektio